Гарантия

Висока якість, оригінальний дизайн і функціональність продукції - це професійне кредо компанії KRAUS.  Дякуємо Вам за вибір сантехніки KRAUS. Продукція KRAUS відповідає сучасним технічним стандартам та діючим нормам питної води, а також будівельним і контрольним нормативам.

Весь асортимент продукції KRAUS має міжнародну сертифікацію.



Компанія KRAUS гарантує високу якість своєї продукції та зобов’язується вирішувати питання щодо експлуатації  та комфортного використання  товарів KRAUS  нашими споживачами протягом усього терміну гарантійного обслуговування. 

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон та фірмову упаковку продукції KRAUS  протягом всього гарантійного терміну.

Дана гарантія дійсна лише в межах України і поширюється на продукцію KRAUS, яку було придбано в Україні.

Гарантія не поширюється, якщо товар був підроблений, використовувався не за призначенням, був неправильно встановлений.

Дана гарантія поширюється лише на вироби, які використовуються в побутових  цілях, не пов'язаних з комерційною або підприємницькою діяльністю.  

Вимоги щодо установки та догляду

1. Виріб повинні встановлювати тільки кваліфіковані фахівці та організації, які спеціалізуються на виконанні таких робіт.

2. При установці необхідно суворо дотримуватися вимог Інструкції щодо установки та  експлуатації.

3. Використовувати в системі водопостачання фільтри грубого очищення  води з вічком сітки не більше 300 мкм.

4. При догляді за змішувачами з хромованим покриттям заборонено використовувати засоби, що містять летючі кислоти (соляна, фосфорна, оцетна тощо); засоби, що містять луги; засоби, до складу яких входить хлор.

5. В жодному разі не наносити миючі засоби безпосередньо на арматуру, тільки на губку чи ганчірку, оскільки в протилежному випадку миючі засоби можуть проникнути в отвори чи щілини, які знаходяться в арматурі, та викликати пошкодження. 

6. Запобігайте утворенню бруду та вапнякових відкладень шляхом регулярного очищення.

7. Для повсякденного догляду використовуйте виключно нейтральні засоби.

Для забезпечення тривалої та комфортної експлуатації продукції KRAUS ми наполегливо радимо дотримуватися вимог щодо установки та догляду.

Гарантійні зобов’язання

Компанія KRAUS висловлює подяку за вибір нашої сантехніки та бажає Вам отримувати задоволення від кожного її використання, насолоджуючись якістю та дизайном продукції KRAUS.

При виявленні протягом гарантійного терміну в даному виробі дефектів,  окрім тих, що виникли, після передачі товару покупцеві унаслідок порушення останнім правил транспортування, зберігання або використання,  а також дій третіх осіб або обставин непереборної сили,  ми зобов'язуємося задовольнити вимоги споживача відповідно до законодавчих норм на наступних умовах.

Гарантійний термін обчислюється з моменту продажу виробу та складає: 

  • на  змішувачі з монолітної латуні з хромованим (CH), золотим (G), сатинованим(SN) покриттям, а також такими покриттями, як антична бронза  (AB) або терта бронза (ORB),  інсталяційні системи діє  обмежена гарантія тривалістю  5 років;
  • на змішувачі та кухонні мийки з неіржавіючої сталі марки T-304 діє  обмежена гарантія тривалістю  7 років;
  • на раковини (умивальники) KRAUS з розжареного скла або дрібнопористої кераміки гарантія діє рік.

У разі заяви рекламації на виріб для проведення гарантійного ремонту  необхідно пред'явити наступні документі:  товарну накладну і правильно заповнений та підписаний покупцем гарантійній талон з вказівкою артикулу виробу, дати продажу, підписом /печаткою продавця. У разі втрати перерахованих документів гарантія на придбаний товар не поширюється.

Гарантійний ремонт виконується безкоштовно (включаючи вартість робіт і матеріалів) авторизованим сервісним центром KRAUS вдома у покупця або в майстерні сервісного центру KRAUS згідно міркувань останнього. Протягом гарантійного періоду безкоштовно шляхом ремонту усуваються заводські дефекти або несправні деталі  замінюються новими.  Вирішення питання про доцільність їх заміни або ремонту залишається за сервісним центром.  Замінені по гарантії частини переходять у власність сервісного центру. При цьому гарантія не поновлюється заново, а діє далі.  У разі проведення платного ремонту гарантійне обслуговування поширюється  лише на замінені частини і є дійсним протягом 1 року.   Вироби приймаються в ремонт в чистому вигляді.

Послуги з установки виробу, роботи, пов’язані з його наладкою і профілактичним обслуговуванням, не входять в гарантійні зобов’язання і виконуються сервісною службою за додаткову плату. 

При покупці виробу просимо перевірити  правильність заповнення гарантійного талона.  Не допускається внесення до талона будь-яких змін,  доповнень. В разі неправильного або неповного  заповнення талона, негайно зверніться до продавця.

Гарантія не поширюється: 

  1. На зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, вм'ятини,  потертості та інші механічні пошкодження, що виникли в процесі  експлуатації або транспортування.
  2. На дефекти виробу, що виникли унаслідок експлуатації з іншими недоліками, які не було вчасно усунено, або що виникли унаслідок  технічного обслуговування чи ремонту. 
  3. На вироби, що підлягали  конструктивним змінам або були використані не за їх функціональним призначенням.
  4. На дефекти виробів, що виникли унаслідок утворення  вапняного нальоту або використання забрудненої води. 
  5. На дефекти виробів, що викликані незалежними від виробника  причинами, а саме: перепадами тиску у водопровідних мережах, явищами природи та стихійними  лихами, пожежами, домашніми або дикими тваринами.
  6. На дефекти виробів, які виникли в результаті недотримання  вимог  Інструкції з експлуатації, неправильної установки,  недбалого використання або недостатнього догляду, у тому числі на дефекти  поверхні виробу, що виникли в результаті використання  абразивних засобів або засобів, що містять кислоти.
  7. На дефекти виробів, що були викликані потраплянням  всередину сторонніх  предметів, речовин і механічних домішок.
  8. На витратні матеріали, які схильні до природного зношування  (фільтри, прокладки, ущільнення, сальники, декоративні накладки).
  9. На роботи з установки, налаштування, регулювання, чищення виробу,  заміни витратних матеріалів та  догляду за виробом.
  10. На комплектацію виробу.
  11. У випадку, якщо ремонт здійснювався сторонніми особами, які не уповноважені на проведення гарантійних робіт.