Сервісний центр обслуговування клієнтів

Сьогодні розповімо вам про наш сервіс, його правила і умови

Компанія Kraus USA має в Україні єдиного офіційного дистриб'ютора, який реалізує свою діяльність через дилерську мережу на території всієї України.  

Компанія надає послуги з гарантійного і пост гарантійного обслуговування покупців, які придбали продукцію Kraus через наших офіційних партнерів (партнери Kraus) або безпосередньо у нас через сайт інтернет-магазину www.kraus.com.ua.

На даний момент існує єдиний сервісний центр, який знаходиться в м. Харкові

Що робити, якщо у Вас виникла потреба в сервісному обслуговуванні?

Є кілька правил, про які потрібно знати:

  1. Перший крок - звернутися в торгову точку, де ви купували товар, з описом виниклої проблеми.
  2. Спільно з представником торгової точки, який повинен підтвердити компанії факт Вашої покупки, її дату і наявність гарантійного талона, потрібно скласти претензію і направити її на адресу компанії.
  3. Без гарантійного талона або в разі закінчення його дії (про гарантійні умови дивіться за посиланням гарантійні умови Kraus) витрати по усуненню проблем - за рахунок покупця. Зверніть увагу!  Звернення до сервісного центру, якщо покупка товару здійснювалася через інші торгові мережі або зарубіжні інтернет-магазини, наприклад, E-bay або Amazon, НЕ приймаються.
  4. Компанія пропонує два варіанти обслуговування: фахівцями Сервісного центру (з обов'язковою доставкою до Харкова), Надання комплектуючих для заміни власними силами (висилаємо Новою поштою).

У кожному індивідуальному випадку ми намагаємося знайти оптимальний варіант для наших клієнтів.

Ми цінуємо кожного покупця і завжди готові надати допомогу в найкоротші терміни.

Для докладної консультації звертайтеся до фахівців компанії за телефонами: 

0-800-50-88-55

+38 099 333 82 33

E-mail: info@kraus.com.ua

  • Сервісний центр обслуговування клієнтів